Werkwijze

RecuPbat hanteert een erg overzichtelijk en eenvoudig proces bij het ophalen en afrekenen van uw oude loodbatterijen. Indien u oude batterijen aan ons verkoopt, dan hanteren wij standaard de volgende werkwijze. Wel zo transparant en voorspelbaar.

  1. Opdracht. kan zowel via de telefoon (03) 772 3372, via mail inkoop@recupbat.be als via deze website worden gegeven. In alle gevallen gebeurt er niets zonder dat we afspraken hebben gemaakt over de vergoeding per kilo of ton.




  2. Afhaling. In alle gevallen halen wij af met een ADR-gecertificeerd voertuig en chauffeur (vanaf 1000 kilo verplicht!). Elke camion beschikt over alle middelen die nodig zijn om zelfstandig te kunnen laden: transpallet, bakken, laadklep etc. Indien afgesproken, zal de chauffeur ter plaatse wegen. In alle gevallen geeft hij een Afvalstoffen Identificatie Formulier aan u af.



  3. Nota. Binnen 5 werkdagen na afhaling ontvangt u per post of email (wat u zelf wenst) van RecuPbat een kredietnota met daarop de afgesproken prijs en het aantal afgehaalde kilo’s. U hoeft verder niets te doen, deze nota kan, indien u dat wenst, in uw boekhouding worden opgenomen. Mocht u ons op basis van deze nota toch een debet factuur willen sturen, dan mag dat natuurlijk altijd.



  4. Betaling. Binnen een aantal werkdagen na ontvangst van de kredietnota (zie 3.) ontvangt u de betaling van het bedrag op uw bankrekening. Het nummer heeft u reeds doorgegeven aan ons.

 

Schrijf u nu in voor onze nieuwsbrief